Sunday, August 13, 2006

En presentation



Jaha....Jag tänkte att jag skulle lägga upp en sån här rolig sida där man kan dela med sig av olika funderingar och trevliga händelser. Ni som läste min resedagbok från Dubai vet ju ungefär hur den här bloggen kommer profilera sig....Lite vardagshumor (alldeles för lite sån i samhället idag), lite världsbetraktelser (eftersom jag inte kan hålla mig från att resa runt överallt), lite märkliga funderingar blandat med redogörelser av livet hos en nästan 30-årig rätt så trevlig tjej med stort hjärta!

Hoppas på en del trevliga kommentarer och kanske lite roliga tips, är ju ingen super datateknisk tjej direkt. Teknik är bara kul så länge det funkar är mitt motto...Men så länge det bara räcker med att skriva av sig så kan jag tävla med vem som helst, för jag är inte direkt känd för att hålla truten...eller pennan om man omformulerar det lite :).

Kramar Linda

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej gumman!
Drt här var ju skojigt! Du är allt en hejare på att babbla du=)!Ska försöka kika in här mellan varven även om just slötittande t på daorn har minskat drastiskt nu när jag är hemma med lillskrot! Han är inte ett dugg road av datorer om han inte får bonka eller äta på tangentbordet...

Vad ska man säga om simulatorgolf? Inte något jag går igång på direkt. Men indisk mat går ju alltid ned. Kul att se dig! Kram och godnatt!Emma

2:25 PM  

Post a Comment

<< Home