Wednesday, February 14, 2007

Jag i kvadrat






Ja jag vet. Det är osvenskt och väldigt stroppigt att ha massa bilder på mig själv på bloggen och på internet såhär. Men eftersom det är MIN blogg och jag ÄR ganska osvensk generellt sett så struntar jag i om nån tycker det. Faktiskt. Och häromkvällen så sminkade Sara (min klasskompis) mig. Vi drack lite vin samtidigt och hade väldans trevligt. Hon har utbildat sig till make up artist nyligen och är jätteduktig. Så hon fick göra en vardagssminkning på mig som blev jättefin. Så fotade vi lite och några bilder blev faktiskt rätt bra (hör ni vad osvenskt det låter att säga så??) så jag tänkte lägga upp dom här också. Håll till godo.

Här nedanför är förresten snälla Sara herself. Sara är en väldans gullig tjej som lånat ut en madrass till mig i Umeå i nästan 2 veckor nu eftersom skolans distanskoncept som sagt krävt att jag ska vara med på massa redovisningar och tentor osv . Hon är även en hejare på att laga mat, såna egenskaper uppskattas också! Dessutom är hon oerhört ambitiös och duktig och kommer uträtta massa tuffa saker med sitt nystartade företag SB unity Consulting inom kort. Det tror jag absolut på! Heja Sara!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home