Tuesday, January 09, 2007

Malaysian retreat





halla!

Inga svenska bokstaver pa denna dator tyvarr. Sista dagen pa Nya Zealand och i Auckland och jag vantar pa att aka till flygplatsen for flyg till Kuala lumpur. Val dar vantar en multisemester med massa skoj som orangutanger, paradisoar, skoldpaddson, flodbatar med massa coola djur och shopping, god mat och 5 star lyx pa hotell i meckat Kuala Lumpur. Det ska bli Ubergrymt saklart! har dessutom lovat min kloka mamma att forsoka stressa ner lite grann och ta det lugnare an har down under, vilket nog ar ett bra rad. Sa jag ska forsoka njuta lite mer och inte tanka lika mycket ungefar. Lagger ocksa ner min resedagbok under nagra veckor och kanske uppdaterar mot slutet av semestern istallet. Men det kommer nog inte ga nan nod pa mig de narmsta 2 veckorna heller gissar jag pa!

So long!

Kramar Linda

0 Comments:

Post a Comment

<< Home