Monday, December 04, 2006

måndagstristess och semesterlängtan


JAG VILL HA SEMESTER !!!!! NUUUUUUUUU! Längtar så jag nästan dör tills jag får åka till coola skyskrapor, lapa sol på stränder och korallrev, simma m delfiner, kolla på orangusar och fina operahus i solnedgången och bada i kristallklart vatten ! Är så ofantligt uttråkad på jobbet på praktiken just nu (med 12 arbetsdagar kvar) så jag nästan somnar. Hela tiden. Och om någon (oavsett hur trevlig eller snygg eller underbar denne någon är) kommer med grekiska hotellrates till mig NÅGON mer gång i livet och ber mig ladda upp dom så kommer jag klå upp denne någon efter noter. Eller nej jag är ju en snäll person så det skulle jag ju inte. Men jag skulle svära i smyg hahaha. Nu ska jag bara se till att få en fin utvärdering för praktiken av gubbchefen när praktiken är slut (eller så ber jag chefens mkt trevligare dotter skriva den istället....) som jag kan sen i mitt CV kan omformulera till att jag gjorde roligare saker än jag gjorde i verkligheten....:D.D etska nog gå bra. Ordbajsa är jag iaf mkt bra på!

Men snälla någon- dra åtminstone fram klockan till fredag e.m så jag kan gå hem, packa ner alla mina saker från tråkhostelet och sen packa lilla kabinväskan inför resan till barriärrevet på lördag. Måste köpa 30 + solkräm också. Minst 2 tuber.

För mer positiv bild av livet just nu läs senaste inlägget på dagboken inklusive helgens rapport med roliga foton från J-festen vi var på. Tjingeling!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home