Sunday, November 12, 2006

Du me....eller inte?



Världens bästa band är i stan. Eller dom är inte det just nu, nu är dom i Sydney. Men dom kommer hit nästa helg. För 2 konserter lördag och söndag. Och jag vill gå så gärna så jag nästan DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Missade dom ju i GBG i somras trots att jag hängde på telefonen i timmar när dom släppte biljetterna....omöjligt att komma fram. Slutsålt här me såklart. Min chefs dotter hittade dock biljetter på nätet förra veckan. Som vi glatt bokade och jag var glad som en soltråle ända tills hon fick bekräftelsen och såg att hon bokat på Telstra Stadium i Sydney denna helg och inte Telstra Dome i Melbourne för nästa helg.....Fan fan fan. MEN en kille jag lärt känna har en kompis som faktiskt har en biljett över till försäljning, som jag ev skulle få köpa. Men nu säger han att hade lovat den till sin granne. Jag undrar på en skala hur mycket roligare jag skulle vara att gå med jämfört med hans granne? Ganska MYCKET roligare tror ju jag ! Min kompis Linda ska gå, har blivit inbjuden av en kompis. Och jag kommer antagligen få sitta på grädet utanför och gråta blod eller nåt. Buhu. VILL SE DOM! Skulle gärna betala mer än biljettpriset åt killen om jag bara får den! Attans störande. Får se vad jag kan göra för att smöra in mig mer där,hmmmmm........Fortsättning följer!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh vännen det kommer ordna sig!! Jag vill också du ska med! Men kanske paranoijan har en extra?? Säger bara, hoppas hoppas hoppas!!

3:54 AM  

Post a Comment

<< Home