Monday, October 30, 2006

Hangover Tuesday



















Jag och Linda. Middag ute m trevliga svenskar och Aussies i St Kilda. Mer vin än det var tänkt. Allt för att slippa tillbringa mer tid än onödigt på hostelet haha. Fortsatte till skum annan bar m Aussiekillar. Kannor m öl för 30 spänn. Jag racade med Linda som förlorade varje gång. Inte ovanligt. Lika kul som vanligt på våra oväntade utgångskvällar dock. Mycket skratt och foton. Blev även lite myshångel m snygg Aussie för mig, som tyvärr visade sig vara idiot i slutändan. Men lika glad för det är jag haha :). Däremot aj aj och lite oj oj i mitt huve på tisdagsmorgonen och inte kul alls att jobba. Så nu ska vi bli vuxna och inte festa förrän på.....lördag hahaha....Då är det fanatiskt horse race och kinesmiddag m drinks som väntas. Nu ska jag bo hos Linda några dagar, det blir ju väldans trevligt på alla sätt och vis. Hej hopp!


















Jag och Aussierna. Han m mörkgröna tröjan var den som nämndes ovan :).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home