Wednesday, September 27, 2006

Iprenbehov



Usch. Ont i huvudet har jag. Jätteont. Sen 2 dagar tillbaka. Och det går inte bort heller, varken med pillrusar från mannen ovan eller med något annat märke. Sitter och spränger som en stor koloss under mittbenan kan kan säga (om jag nu hade haft nån sån i mitt hår...:)...). Måste få klart skolarbetet i starta eget denna vecka för att kunna packa och fixa med min fest nästa vecka, och den här huvvevärken hjälper inte direkt på vägen. Kan ju inte koncentrera mig alls...Jobbigt. Lite synd om mej idag alltså...Hoppas jag vaknar pigg och glad imorgon och kan få nåt gjort! Jag håller tummarna. Annars blir det fler sysslolösa dagar med Oprah och Mac Gyver på tv, och tuggummibomber från 1988 i all ära, men jag tycker det räcker med det för ett tag nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home