Tuesday, September 19, 2006

100 höjdare- Berlinmuren som sexobjekt :)

Igår kollade jag på tv ett tag. Prison Break of course först, men sen kom 100 höjdare med Filip och Fredrik. Tycker dom är roliga ungefär varannan gång, ibland är temat på höjdarprogrammet lite väl segt. Men igår lyckades dom. Dom är nu inne på säsongen med Sveriges skönaste människor, och reser runt vägarna och hittar olika original. Igår var det dags för Norrland. Först besökte dom "dillmannen" i Hudiksvall som köper oerhörda mängder dill varje dag, och dessutom reser över hela länet och ända ner mot Dalarna för att jämföra priser på toapapper i livsmedelsbutikerna. Han var ifs rätt rolig, men dagens längsta och största skratt kom av inslag 2. En dam som bor i närheten av Sundsvall, och som har nåt som jag tror kallades sexual objectum eller nåt nånt. Dvs hon blir het på objekt, inte people....och hennes våtaste dröm är....Berlinmuren!!!! Damen i fråga ser även ut som en Östtysk f.d kulstöterska ska tilläggas...:) Hon har även haft 6 med muren några gånger men ville dock inte avslöja hur...hahaha, dagens bästa var hon! Första gången hon såg muren så tänkte hon "oj han är mycket snyggare än på bilderna..."...hehe...Damen gillar även staket ganska friskt, dom kan visst funka som substitut nu när muren inte finns kvar. Sjukt roligt. Hann tyvärr inte se hela programmet eftersom telefonen ringde men det var ett gott skratt iaf. Jag hade tidigare en länk till några andra 100 höjdare avsnitt på det här inlägget men eftersom min webläsare tydligen får frispel av den så tar jag bort den. Sök på kanal 5 och 100 höjdare så hittar ni den säkert själva :) . Där kan man nämligen kolla på klipp m Sveriges kåtaste 77-åring, samt konstiga mannen i Stockholm som springer runt i bara shorts oavsett årstid. Han existerar, har sett honom flertalet gånger själv :). Mycket nöje!

2 Comments:

Blogger Lost in translation said...

fyfan va haftigt! Melbourne!! Australien o NZ! Battre stallen finns inte! Trust me! Jag va dar for 3 ar sen o stannade i 6 manader! Hade velat stanna langre! Du kommer alska stallet! Nu e jag avis!!

3:42 AM  
Blogger Linda said...

ja visst är det? jag är nästan avis på mig själv haha :D! Det ska verkligen bli kanongrymt! En av mina bästa kompisarna är dess där nere nu och pluggar marknadsföring, och vi kommer ha helt sjukt kul i 3 månader! Räknar dagarna...:)
Hur länge blir du i Dubai förresten?
Kram

9:43 AM  

Post a Comment

<< Home