Thursday, September 07, 2006

Japp det är helt korrekt.....

....att träningsvärken blir om möjligt ännu VÄRRE dag 2! Idag vek sig mina ben på ett väldigt lustigt sätt på väg till bussen i regnet pga muskelvärk. Vilket resulterade i att jag tappade paraplyet jag höll i som ramlade ner på marken. Stod sen där i några minuter och blev lätt dyblöt eftersom jag inte kunde förmå mig att böja mig ner och plocka upp det, då detta sannolikt skulle orsaka en sjusärdeles grym smärta i fram och baksidans lårmuskler. Missade bussdj-n gjorde jag också eftersom jag inte kunde springa efter den pga smärtan.

Men jag har hört att det blir bättre efter nån vecka? :) Bröllop på lördag- kanske går som en anka då med ?

5 Comments:

Blogger Lost in translation said...

nu sag jag att du hade blogg!! Svarade pa ditt inlagg pa min blogg! Hoppas allt e bra!!! Kram Melinda

2:44 AM  
Blogger Linda said...

ja det står så konstigt när man kommenterar ibland, man ser inte länken till bloggen då...Allt bra , mkt regn hemma i Sverige nu :) Kram Linda

5:54 AM  
Blogger Lost in translation said...

vilken bat ar de du jobbar pa, eller med? Min syrra jobbar som spa manager pa Oceania Regatta (om de sgare dig nat?) Hon jobbade i carribien forut.. men nu kor hon en rutt i norra europa! Ha en kul helg! Kram

6:29 AM  
Blogger Linda said...

Hej igen! Jag jobbar (tyvärr) inte på båtarna utan bara som ground operator när båtarna kommer hit till Stockholm, dvs m transfers och hotel i stan. Har hand om turn arounds, dvs när båtarna byter passagerare här i Sthlm. Regatta vet jag absolut vilket det är men det är ett annat företag som har hand om dom, inte vi. Dom var här nyligen vet jag :) Vill sjukt gärna jobba på båtarna senare dock! kram

7:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

*asgarv*

Ledsen, men jag känner så väl igen det. Är själv rätt ok trots en vecka med 1x styrketräning, 2xspinning på Aviation club och en dryg timmes skidåkning i Ski dubai. Skidåkningen var bättre än förväntat, men man saknar ju solen och pudern från Chamonix i mars :)

12:02 PM  

Post a Comment

<< Home