Wednesday, September 06, 2006

...ont överallt UTOM i halsen.....



Aj. Sablar. Vilken. Smärta...! Att jag aldrig lär mig.....Att jag inte vet bättre....
Alltså att man (dvs jag) inte ska ta lika tunga vikter på träningen som jag hade för 5-6 veckor sedan när jag sist var på styrkepasset body pump....Och att jag antagligen fortf INTE är lika stark som instruktören som lyfter ca 15kg per sida på benlåten...AJ AJ AJ ....Det gör ONT att gå i trappor, ONT att gå på toaletten och ONT att vika välkomstmaterial på kontoret.

Dessutom började jag med 30 min aerobics med en grymt duktig instruktör men som inte var så snäll mot mitt gamla tennisskadade ledband i knät när han gjorde alla hoppen... Ruggigt kul och svettigt men känns lite stelt även där idag...

NÄSTA gång ska jag ta mindre vikter...eller inte. Jag är ju en "antingen eller" människa, dvs antingen svettas man (jag) och kör tokhårt eller så stannar man (jag) hemma i soffan och äter lösgodis. Ska man träna ska det käääääännas! Vilket är anledningen till att jag inte gillar messporter som t ex golf eller liknande, för lite action :).

Och vadå? KLART det är jag på bilderna ovan!....Trodde ni nåt annat eller :)? Tar ju alltid me mig kameran och går aldrig på gymmet utan massa smink och nya tights. Hehe- NOT!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home