Thursday, September 21, 2006

Malaysian bargains....



Har just upptäckt att det är riktigt SJUKT billigt att flyga lågpris inom Asien, med mitt nya favvisföretag Air Asia som jag hittat på nätet. Ca 300 kr t&r från Kuala Lumpur (dit jag har flyg från NZ i januari)- Bali, 400 kr t&r KL- Borneo, 300kr t&r till Kambodja och Angkor Wat, 350 kr t&r till Penang och Langkawi....Och boende på stranden eller i hyfsade finhotell för runt 300kr natten....Studentbudgeten gillar sånt :)! Kanske är läge att planera in lite fler dagar där borta efter Aussiepraktiken är avslutad i januari......Och eftersom jag ju faktiskt känner en gammal My Travel-kollega som är chef på Borneo och som kanske kan fixa billigare turer till orangutangerna... Det kanske vore nåt? Hmmm, ska drömma om det ett tag nu .....:)

F.ö. så funkar ju bloggen igen nu- tack Johan och Henrik som bidrog med värdefulla insikter för en otålig tekniknörd som mig! :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You velly velly wellkåmm mam.

Som du ser har nu min indlish nåt nya höjder genom att fortplanta sig till skriftspråket oxå :)

1:47 AM  

Post a Comment

<< Home