Thursday, September 21, 2006

Hjälp!

Nu blir jag irriterad...Jag är inte extremt intresserad av teknik och gränssnitt och templates och settings och allt vad det heter som jag säkert tidigare nämnt. Och min blogg krånglar... Profilbilden och länkarna osv har ju flyttat sig jättelångt ner på sidan. Störande. Hur GÖR man för att fixa det? Jag har ju inte ändrat nåt nånstans, det bara BLEV så från ena dagen till den andra...Ja, jag vet att jag låter lika grinig som Alfons Åberg när han ska gå och lägga sig, men om det är nåt som kan irritera ihjäl mig så är det datorer som ändrar saker hux flux så jag inte fattar. DUMMA DUMBURKAR!

Några tips någon? Snälla? :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad kul att du gillar bloggen! Ja men KOM TILLBAKA DA!!!!!! Till Dubai alltsa. Kramar Katta

3:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm, i min mac med firefox så ser både din profilbild o länkarna ut att vara på rätt plats, dvs uppe i högra hörnet. Du kanske har fel på din PC/InternetExplorer? Testa att kolla i en annan dator.

4:21 AM  
Blogger Linda said...

hmmm...fel i datorn? Skumt....Profilbilden låg ju längst upp i hörnet igår ...Hur fasiken kollar man sånt :)? Har ingen annan dator här..märkligt verkligen!

Katta- kommer så gärna tillbax till Dubai :). Typ efter skolan är klar nästa vår kanske :). Nu ska jag till Australien närmast! kram Linda

5:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Var uppenbarligen den långa länken till Filip o Fredriks video som stökade till det som jag trodde. Trevligt att ha haft ett rätt iallafall denna arb.dagen...

8:00 AM  

Post a Comment

<< Home