Monday, October 09, 2006

Thank you for the music


Så var det över! Min 30-årsfest i lördags blev en stor succé med massor av god mat, trevlig stämning och massa helt fantastiska tal samt stuffande på Scandics dansgolv! Det började dock med enorma tekniska problem under dom något stressade timmarna innan alla gästerna skulle komma kl 19. Min dator med allas favoritlåtar kopplades in till högtalarna. Funkade finfint. Sen anslöt vi kanonen som mamma skulle visa bilder från. Funkade INTE finfint. Datorn blev översträngd, överhettad eller något annat överaktigt. Och ville helt plötsligt inte alls visa alla, eller några, av programinställningarna som tidigare funkat. Dvs ingen access till musiken heller...Inte riktigt rätt tillfälle att testa Lindas tekniktålamod kan jag meddela.....Däremot hade jag ju ,smart som jag är, kopierat över alla låtarna på cd också innan jag åkte hemifrån. Det var en mycket bra ide....Dessutom kom en av tjejerna med en annan laptop som kunde användas. Så det löste sig i sista stund. Och sen blev allt så lyckat :D! Jag fick ta till näsduken flera gånger när alla sa såna fina saker om mig hela tiden under middagen. Fantastisk familj och fantastiska vänner har jag! Lyckliga jag! Dessutom väldigt roligt med frågesporten jag satt ihop om resmålen jag jobbat på. Riktigt svårt var d tydligen även för de lite mer insatta hehe :D. Lite segt på dansgolvet ett tag efter maten först, förstärkaren i lokalen verkade även den vara ngt överarbetad el nåt....Men det kom igång, mest tack vare mina favvistjejer som drog igång stuffandet. D ska va jakantjejer för att få fart på festerna hehe :D. STORT TACK till alla som kom och firade med mig och gjorde kvällen så genomtrevlig!. Love u all!

Fler bilder kommer inom kort, tar lite tid att få upp dom med långsam uppkoppling.

Är f.ö. i Övik och håller kurs för dom små turismettorna i att prata i mikrofon och vara guide nu. Och Övik har inte blivit roligare sen sist jag var här. Kallt är det också. Tur man drar till Aussie snart :D. Har även försökt undvika att prata m läraren i starta eget kursen, eftersom jag är rädd jag kommer slå honom om jag pratar för länge med honom hehe....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home