Thursday, October 05, 2006

ARG!


SÅHÄR arg är jag på min skola, Turismakademien uppe i Örnsköldsvik just nu. AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH! Min lärare på sista kursen innan praktiken har visat sig vara en helt kompromisslös filur utan någon verklighetsbasering alls. Dessutom tror jag inte han kan läsa. För om han kunde det så skulle han kanske inte besvara mina frågor jag skickat på mail med dom saker han gjort sista dagarna. När han nu väl svarar, vilket inte är varje dag direkt om man säger så. Dessutom är jag arg på kursadministratörerna som vägrar betala mig lön för alla timmar jag kommer jobba med kursen jag ska hålla i guide och mikrofonteknik för de nya eleverna nästa vecka. Det är dumt. Distanskonceptet står inte så högt i kurs hos mig just nu kan man säga....

MEN nåt som är roligare är ju såklart att det närmar sig THE BIG PARTY! Lördag kl 19 på Scandic i Stockholm! 40 av mina nära och kära samt en klick till som anländer efter middagen! Vad superduperkul det kommer bli! Hoolabaloo hela natten! (eller till kl 02 när lokalen stänger iaf). Paarty paaarty!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home