Monday, November 06, 2006

GIVE ME SOME AIR!

Åhhhhhh…..nu är jag så TRÖTT på att vara småsjuk hela tiden! Hatar känslan av att halsen snör ihop sig som ihopplattad plastpåse varje natt när man andas, och den där känslan av att man inte får luft genom näsan på rätt sätt. Usch! Och så vaknar man ungefär en triljon gånger och får dricka 2 liter vatten och lungorna känns överansträngda eftersom näsan kloggat ihop sig igen under sömnen och man då fått andas m munnen och läpparna är snustorra och spruckna. Vill andas normalt NU! Och halsen är fortf inte bra, tappade rösten efter vår day at the races i lördags och det är fortf inte helt stabilt. Förkylningen blev ju bättre ett tag men så ändrar sig vädret massor igen och så är det kört efter ett par dagar. Nej, nu får det vara slut med väderförändringar och förkylningar tycker jag! Det första kan jag väl inte göra så mkt åt, men näsan och halsen borde väl vänja sig hyfsat snart hoppas jag! Ge mig mer värme ute tack! Vet att ni där hemma sliter med snökaos och inställda pendeltåg med snömudd överallt, men jag tog inte med så mkt varma kläder och vill verkligen börja använda mina kjolar nu snart hahaha. F.ö. var mitt tåg också inställt häromdagen, Inte pga snömudd eller kyla utan pga personalbrist. Dom har sånt här med alltså hahaha, så det känns ju lite som hemma ändå!

Nu ska jag gå och snyta mig. Igen. Och göra lite te. Honungen är slut sen förra förkylningstoppen dock. Kanske jag får andas normalt på natten om några veckor eller nåt....!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home