Friday, November 17, 2006

Du me.....och jag me!!!!!!!!!!

Den här helgen är typ den bästa på jag vet inte hur länge! Lön från jobbet igår, supernice libanesisk middag m Linda. Med BYO konceptet som typ är det bästa som nån kommit på! Dvs att man kan ta med eget vin till restaurangen och inte köpa dyra flaskor där. Fabulous! Idag och sol och varmt, vi ska ligga i parken och äta frukt och läsa tidningar och mysa. SEN ska vi på konsert! Och inte vilken som helst, ska få gå på U2arna! Tjolahopp! Fick ett sms från en kille igår som undrade om jag fortf ville ha en biljett, eftersom han hade en till försäljning. Kostar 600 kr men det kommer vara värt varenda krona! Har inte sett dom live sen Ullevi 1997 och jag ser fram emot kvällen nåt helt enormt! Blir ubergrymt! Dessutom ska det vara sol och fint hela dan och hela kvällen och det har man ju inte varit bortskämd med här i Melbourne sista veckorna!

Sen imorgon söndag ska Linda och jag på bilutflykt m några andra sv tjejer och åka till Yarra Valley, ett vindistrikt där vi ska prova viner och ha det bra. Kanske t o m får pröva köra bil i vänstertrafik på vägen dit. OM jag vågar hehe. Och sen på kvällen ska vi på middag m lindas coola kinesiske kompis Paul som fyller år. Wonderful weekend minst sagt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home