Monday, November 20, 2006

Michelin monkey

Hej jag heter Linda och jag är mätt. "hej Linda!"
Det här är jag. Just nu. Känner mig som en stor uppblåst michelingubbe med ringar överallt som sticker ut. Har ätit så mycket mat i helgen att jag typ spricker närsomhelst.
Dessutom har jag märkt en högst trist sak. Har ju tagit en massa bilder här nere i Melbourne. Och om man tittar på flera av närbilderna på mig så kan man konstatera att jag ju har väldigt stor näsa. Speciellt på profilkort. Det har jag aldrig tänkt på eller stört mig på förut. Men det har jag. Som en sån här rolig apa ungefär. Såna ska jag kolla på på Borneo i januari för övrigt. Vi kommer ju känna igen varann direkt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du är världens bästa Linda med världens bästa tillhörande näsa! LOVE YOU!!

3:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

lart mycket

9:53 AM  

Post a Comment

<< Home