Wednesday, February 14, 2007

Trista Billy

Jaha. Jag gjorde ett test på Ikeas hemsida om vilken typ av möbel man är som person. Och blev trista Billy bokhylla. Fast i mörk faner visserligen.....Mörk faner är rätt snyggt iof. Jag har inte cykelhjälm dock. Och följer inte med i säkerhetsföreskrifterna på flyget heller. Oftast inte iaf. Om dom inte pratar nåt kul språk och gör roliga rörelser samtidigt. Men jag är kul på fester iaf hehe. Hursomhelst rätt kul test iaf som ni kan göra här om ni vill.. Jag ska visst gifta mig m diskstället Grundtal också enligt detta. Fast jag vet inte jag. Diskstället verkar inte ha så himla kul personlighet heller.....Gillar inte förändringar och sånt....Och kör samma bil hela livet...Nej jag tror jag hoppar den beskrivningen. Både för Billy och disken. Tills vidare iaf...:) Även om jag känner nåra ingenjörer....:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home