Friday, November 23, 2007

Heja Linda!

Ja det tycker jag faktiskt man kan säga. För det har varit en sån där helt galen vecka igen. I efterhand vet jag inte riktigt hur allt faktiskt klaffade. Jag har dels varit värd för ledningsgruppen från Svensk Turism Ab som sagt, måndag till torsdag . Hela paketet, från möte aptidigt på flyget till guidning i stan, bokande av restauranger, halv timmes föredrag om företaget och att jobba i Dubai, till inslussning på Ski Dubai (CEO för sveriges skidresort, SLAO, var mycket förtjust i detta prospekt) och svara på all världens frågor både om Dubai och andra saker som var helt irrelevanta i sammanhanget. Back to reiseleitergrejen igen som sagt :D. Men för lite roligare personer. Som dessutom verkade gilla mig skarpt. Och lovade rekommendera mig och Sunflower för de resebyråer de är i kontakt med hemma i Sverige. Vilket är ganska många. Förutom lite små problem med den inhyrda pakistanska drivern under stadsrundturen (som inte gjorde som jag sa alls) så gick det hela alldeles strålande om jag får säga det själv. Vilket jag ju får, som vanligt på denna blogg :D. Dessutom har jag jonglerat en hel andra bokningar och hotellmöten och fått in en del ny business till företaget vilket jag räknar med även uppskattas av dem.

Så, all in all en hektisk men rolig vecka. Som nu avslutas med skön helg i villan, ökenevent m Johan som sen födelsedagspresent, lunch vid creeken och förhoppningsvis en rätt så nice bbq/takfest i huset senare ivkäll. Vem vet var den slutar..... :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home