Tuesday, February 03, 2009

Uppdaterade festfoton!

Nu ligger alla de finaste bilderna uppe på bröllopssidan, även från middagen och festen. Alla dansade och log till sent som vi hade hoppats på som sagt, och det finns nog ännu mer roliga dansfoton utspridda bland alla bekanta som var med gissar vi på.....

Jag hade annars en grupp arkitekter nere i Dubai i helgen och det var minst sagt hektiskt program. Långa dagar, mycket intressanta företagspresentationer, torr strupe och väldigt trött Linda på kvällarna under deras vistelse. Och flera månaders förberedelser för några få dagar som vanligt. Men i slutändan väldigt nöjd grupp som fått se mycket mer än många som bor i Dubai hinner med tror jag. Och nöjd grupp betyder nöjd Linda (och nöjdare bankkkonto) så nu tar jag det lite lugnt några dagar. Tänkte även sola lite igår på Ruwais-hotellet. Det var mycket blåsigt vid poolen. Och kallt när solen försvann i molnen. Så jag tog på mig shortsen och tröjan efter ett tag. Men lyckades ändå komma hem och se ut som en ilsken röd tomat. På bara halva framsidan dock, eftersom jag inte vänt mig i solen när jag läste. Typiskt mig....Solkrämen ligger i Dubai såklart om ni undrar.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har kollat på korten nu :)
Du är utmanad igen...

8:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ingen aning... Nr 2 i mapp 7 kanske? :) Hoppas allt är bra med er! Kram Anna

9:37 AM  

Post a Comment

<< Home