Wednesday, January 14, 2009

Resejournalist version 2 !

Nu äntligen ligger den uppe. Min fina (om jag får säga det själv) Dubaiguide på www.sitem8.com alltså! Dvs den andra guide jag skrivit för detta företag (se även inlägget om Pragguiden i arkivet , och som jag lagt ner massa timmar, svett och en del tårar på i slutet på förra året. Det sistnämnda mest när tekniken strulade och jag inte kunde komma in på internet för att lägga upp eller ändra artiklarna den innehåller.... Klicka in på denna länk och läs om mina favoriter i Dubai, vad man kan göra här nere, och vad jag personligen rekommenderar under ett Dubaibesök. Även om man inte hinner med allt jag skrivit om såklart. Och sen kan ni boka era resor hit ner så vi får mer besök i vår fina lägenhet i Dubai marina :). Jag är hursomhelst väldigt nöjd med denna guide, kul att få skriva lite om saker som inte står i alla reseböcker om stan heller :) .
Rooftop bar på One and Only. Ett av flera"måsten" i Dubai.
Foto one and only hotels.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jättebra guide, det har du gjort strålande. Tycker mig skönja en och annan person från Linderyd bland tipsen!Kram Lisbeth

3:55 AM  
Blogger Alexandra said...

Vilken suverän guide!! Som jag lusläst då jag ska åka till Dubai på semester i slutet på April.
Tack!

M.v.h

Alexandra, småland

3:10 AM  

Post a Comment

<< Home