Monday, February 02, 2009

Utmanad....

Fick en liten utmaning av Kalixkompisen Anna att svara på lite frågor. Så här är svaren...


Favoritstad: Svårt.....Måste nog säga flera faktiskt....Dubai (när vädret är bra), New York och Marrakech blir valen bland många trevliga
Favoritdrink: Cosmopolitan eller Frozen Margaritas.
Det galnaste du gjort: Ännu svårare....Garanterat nåt skumt upptåg jag gjorde under reseledaråren, troligtvis i Grekland eller Marocko kanske. Aussie-Linda eller Fritte-Tove får avgöra vad gissar jag på, kanske dansat för mkt på bardiskarna på Thassos, eller bilsemestern bara 2 tjejer i Marockos öken .... Om man nu inte tycker det är lite galet att flytta utomlands massa gånger sista åren vill säga...:)
Inom 10 år: Har jag och Johan 2 barn, bor kanske i Sverige (om vi inte flyttat utomlands med barnen igen...), och jag har förhoppningsvis ett bra jobb på nåt coolt reseföretag hemma, alt konsultar inom turism på nåt sätt. Och så har vi rest väldigt mycket sista 10 åren hela familjen :)
Favoritplagg: Nåt lila eller turkost :). Har ett par turkosa toppar som platsar, inkl lite glitter och urringning ....:)
Sjukaste drömmen: Oj. Det vet jag inte. Sjukaste otäcka är väl när någon närstående är skadad av nån ologisk händelse eller liknande. Men drömde en mkt skum dröm förra året om att min f.d arbetsgivare jagade mig över massa märkliga ställen i världen (helt ologiska). Flera jag gick i skolan med i typ högstadiet var också med i den drömmen i olika situationer. Och nej, jag var inte mobbad i skolan på den tiden eller så :)

Vet däremot inte vem jag ska utmana själv, så det får vänta...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Och när kommer första barnet då? ;)

11:19 AM  
Blogger Linda said...

hmmm...:) ännu svårare fråga...:) Beror nog lite på hur länge vi blir kvar i UAE, samt hur jobbmarkanden ser ut på hemmaplan etc... Mycket faktorer som spelar in :).

10:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du är utmanad igen!! :)

8:04 AM  

Post a Comment

<< Home