Thursday, February 15, 2007

Great Success!



Yeesssss! High faaajv! Sista tentan EVER (and ever ever!!!) avklarad! Och den gick hur bra som helst dessutom. kändes det som åtminstone. Najs najs. Nu är det bara aptriiiiiiista examensarbetet som ska skrivas för att all teori på skolan ska vara finito! Bye bye akademiska tristlärare, rapporter, studieekonomi, hej hej bra jobb, utomlandsplacering och pengar i plånboken sen. Förhoppningsvis. Utvärderar ett jobberbjudande i Dubai just nu, som tyv inte är bra nog i dagsläget. Men till Dubai ska jag. På nåt sätt. Så det så. Great Success ska det bli! nån gång iaf....

(Och för alla er som fortf undrar, ja jag har sett Borats film nu. Och den var lika grymt, sjukt, galet, underbart och äckligt rolig som jag hoppades på. Grät av asgarv under vissa passager i filmen hehe. Love Borat!)

Nu väntar 8h i buss på väg till Stockholm och en miljon saker att fixa och ta tag i närmsta veckan. Bl olika mäklare som ska värdera lägenheten, skriva nämnda examensarbete, träffa folk jag inte hunnit se sen jag kom hem från down under, planera min praktik, göra CVs till turmässan. Samt åka skidor i Romme på lördag. Det blir skojigast! Examensarbetet är inte ens med på roliga listan. Alls. Lghjoxet blir däremot kul när pengarna för vinsten finns på mitt konto. Hehe.

Hej då Norrland! För denna gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home