Monday, July 16, 2007

Chilling out!


Nu har jag gjort sista ångestgrejen med att bli Dubaiian. Jag har kört bil i stan! Var lite lätt rädd för det måste jag säga som ni vet.... Har visserligen inte kört så långt in i själva trafikaosandet eftersom jag bor i en lgh nära utkanten av stan när man kommer fr Abu Dhabi håller men ändå! Jag är mycket nöjd m mig själv! Har lite lösa planer på att ge mig ut nattetid inom kort och försöka få lite grepp om filer, avfarter och olika vägrutter osv, med lite cool chill musik i bilstereon i bakgrunden. Har en skiva som heter Dubai Chill out Lounge och som är som gjord för detta uppdrag! Johans bil (en vit Prado) är stor och fin också, man känner sig säker i den. Förutom att jag inte vill backa in den på några parkeringar dock. Men det vill jag ju å andra sidan inte med några bilmodeller hahaha....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home