Wednesday, November 28, 2007

saknad....

Jag saknar mig familj och mina vänner hemma just nu. Mycket. Har haft flera dagar nu i veckan m massa funderingar om allt här i Dubai, på massa olika områden. Jobbrelaterat mest som vanligt, inte så förvånande. Och jag vill väldigt gärna krama på min mamma nu. Och min syster. Och min pappa. Och min lillebror. Och mina 4 tjejor. Och alla andra kompisar. Hårt! Min mamma landar visserligen i Dubai om bara ca 2 veckor. Och syster en vecka efter det. Och 2 av tjejorna veckan efter det. Men jag vill krama dom NU! Så det så!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Blev både glad o ledsen om Din "saknad" ..var glad att Du har så många kära att sakna ,jag har varit från Sverige i 23 år o saknar nog inga som Du gör (är ledsen för det )mina kära finns här i Dubai(är glad för det ) o den jag skulle vilja krama "just nu " finns inte , Tussan somnade in 11/2/07 o saknar henne så , kram Lena Ps. läser din sida ofta

1:25 PM  

Post a Comment

<< Home