Sunday, December 23, 2007

GOD JUL från ökentomten!


En riktigt riktigt GOD JUL önskar jag till hela min familj som inte är här, alla mina vänner och deras respektive familjer, alla bloggläsare och andra som känner mig. Njut av god mat och familjen runt omkring och alla mysiga julljus i fönstren därhemma eller var ni nu befinner er. Här har vi ca 25 grader, sol och inte så mkt julfeeling. Men jag får iaf krama både min mamma och syster imorgon på julafton när jag vaknar, det kommer jag uppskatta. Vankas julfrukost i villan m risgrynsgröt, och senare Julmiddag med kyrkans skandinaviska julbord. Därimellan en del godis (fått ny laddning m syster som landade idag!) och allmänt julmys. Samt även surrealt inslag av beachavkoppling om det hinns med. Eller Dubai sightseeing. Och en ökensafari på juldagen.


Ha en härlig julhelg allihopa !


Kramar från ökentomten/ Linda

1 Comments:

Blogger Annie said...

Hej Linda!

Jag undrar om du kunde ge mig några tips om hur jag bör gå tillväga för att hitta ett jobb i Dubai?
Jag har jobbat på ett hotell i London i tre år men är sugen att pröva på någonting annat och Dubai låter spännande.

6:01 AM  

Post a Comment

<< Home