Sunday, February 17, 2008

Kärlek



Det finns det just nu mycket av i Dubai. På den privata fronten i alla fall. Min alldeles underbara pojkvän har nämligen frågat mig om jag vill gifta mig med honom :). På ett avslappnat och väldigt Linda- och Johan likt sätt. Dvs i mysbyxor dan EFTER Valentines medans jag hade ischiasvärk på hans vardagsrumsgolv :). Hur fint som helst och såklart tackade jag ja på direkten. Ingen av oss vet när eller hur det blir av, mycket som ska kollas upp för detta mycket vuxna projekt. Men roligt och självklart känns det oavsett. Ringar ska visst inhandlas också inom kort, så vi i alla fall officiellt är förlovade. Tack för alla fina gratulationer på sms från er där hemma under helgen också!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Många grattiskramar från oss i Linderyd! Fäör att fritt citera Hasse & Tage: Kärleken är som en papperspåse - tom och meningslös om man inte fyller den med någon!

9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis :) Tänkte föreslå giftemål då du fick problem med jobbet ;)men det behövde jag ju inte ser jag. Grattis igen. Ser fram emot att följa bröloppsbestyret ;)

12:00 AM  
Blogger Emma said...

Grattis!

Det är skoj, både att gifta sig och att vara gift, tycker jag...

1:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Underbart jag har både hoppats och tycker det är en utmärkt idé. Jag ska göra allt för att Johan ska få en trevlig och stöttande svärmor.

Jag kommer alltid att finnas för er båda

Jag älskar dig Linda och är glad för din skull
Mamma Ingrid

6:33 AM  

Post a Comment

<< Home