Saturday, February 09, 2008

Ut med trist in med kul

Nu har det varit sådär igen. Lite trist och lessamt på bloggen ett tag. Eftersom jag haft det ganska jobbigt i några veckor så blir det väl så, eftersom bloggen avspeglar det jag gör här nere. Visserligen är det ett moment kvar i kampen mellan det trista och det kuliga, dvs visaavslutandet på måndag. Som jag bävar lite för. Men nu har jag iaf slängt ut det mesta av det trista och tagit tag i det roliga. Så här är lite pics på lite roliga grejer vi gjort på sistone.

Fest på Chi @the lodge m Henrik och roliga nya kompisen Malin
Middag på ThaiChi restaurang m trevliga Jenni och Gökmen
Väldans trevlig skybar på nya Raffles hotell- grymt fin utsikt!
Mysig helgfika på soliga Dubai Marina Walkway



Så jag mår faktiskt bra ibland också. Mycket tack vare trevlig och underbar pojkvän, trevliga nya och gamla vänner, trevliga housemates och en trevlig stad som pulserar av kuliga saker att göra rätt ofta. Just nu är jag dock i Ruwais och leker resejournalist med att skriva en internet reseguide om Prag. Det är också ganska kuligt. Mer info om det senare. Och att vara "in between jobs" som det så fint heter, det hör faktiskt till den kuliga sidan just nu. Jämfört med alternativet att stanna kvar iaf. Jag ska ta tag i lite mer kuliga projekt inom kort också. Som att att kolla på och planera ev resa för mig och Johan i mars t ex. Mycket kul sånt såklart :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home