Wednesday, June 25, 2008

Svedala

Det är trevligt att vara i Sverige. Verkligen. Jag njuter av det gröna och den friska luften, trots att folk pratar om varma dagar när det snålblåser och är bara 18 grader ute. Och trots att jag redan efter 5 dagar hittat ett par saker att irritera mig rejält på. Såsom SLs helt sjukt dåliga bussystem ute i Järfälla där vi huserat några dagar. Dvs de har lagt alla bussar så de alltid missar tågen t Stockholm och man får åka supertidigt hemifrån för att hinna med nåt tåg alls. Eller att saker och ting är rätt dyra här hemma.

Men midsommarhelgen var verkligen jättetrevlig, ute på min kompis lantställe på Askholmen/Singö i 3 dagar. Avslappnat och lugnt. Massa grillad och god mat, god öl, gott godis, utebad 3 ggr i 16 grader vatten (brrr!!!!), mycket uno (som jag förlorade stort tyvärr. Men jag har tur i kärlek numera iaf...) och yatzyspel samt allmän lek med kompisens mycket söta 2-åriga son. Samt faktiskt förhållandevis fint väder, trots midsommarförbannelsen som brukar vila över dom dagarna. Och härligt träffa tjejgänget med respektive igen såklart! Nu är jag på snabbvisit på västkusten, och har lite business möten i GBG och avkroken Borås. Sen väntar en vecka på egen hand i Sthlm, som blir mer och mer inbokad hela tiden. Det är trevligt att vara populär :)!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du är utmanad! Kanske har tid nu när du har semester ;p
Låter som en trevlig midsommar helg! Kram Anna

2:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

aoqu tjsco [URL=http://www.katesxxx.com]katesxxx[/URL] piobow g oa z eig

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home