Sunday, February 08, 2009

Utmanad igen....

Regler för utmaningen var följande denna gång (från samma Anna i Kalix ):
- Gå in i mappen "mina bilder"- Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen- Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden- Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade. (jag struntar lite i det sista eftersom jag inte har så många närstående bloggare som jag kan utmana). Dessutom fick jag ta bild nr 2 i mapp nr 7, eftersom min mapp nr 6 bara hade 4 bilder....:) Blev då nedanstående resultat:



Det här är jag och mina tjejor. Världens bästa tjejer är det också. Vi har gjort enormt mycket kul tillsammans under åren som gått sedan gymnasiet då vi lärde känna varandra. Vi har varit på skidresor, solresor, de har besökt mig när jag var reseledare i Grekland och Prag, vi har ätit otaliga middagar, ännu mer otaliga godispåsar och sett otaliga filmer tillsammans samt även svept ett stort antal drinkar på olika festliga tillställningar och firanden. Bilden är tagen på min 30-års fest i Stockholm 2006, som också var en mycket trevlig sådan tilldragelse. Vi har även firat otaliga födelsedagar, varit på flertalet olika kulturella evenemang och komponerat några originella tal till varandra för olika stora tillställningar i livet. De är världens gulligaste och mysigaste tjejor helt enkelt. Saknar dem ofta nere i emiraten!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Och vi saknar dig svarar jag för oss alla!Kram gummeligumman! Emma med tassarna i godisskålen

12:49 PM  

Post a Comment

<< Home