Sunday, April 25, 2010

Dubaiblogg på Travelstart.se!

Ja, jag vet. Nästan 2 månader sedan jag bloggade här. Igen. Ingen ursäkt, bara mycket jobb, besök av vänner, semester/mässa i Sverige i nästan 2 veckor och en del annat på G. Men jag har däremot bloggat på ett annat ställe lite grann. Ett ställe där jag faktiskt får lite betalt (inte i rena pengar, men i form av resepengar som kan användas till resebokningar i alla fall. Sånt gillar vi ju oavsett). Jag är nämligen antagen som ny bloggare på Travelstart.se, en av onlinesajterna för bokningar av flyg, hotell och diverse andra reserelaterade frågor. Vi är flera (läs ganska många) som bloggar på denna sajt, från olika resmål. Jag skriver om Dubai och resterande UAE uppenbarligen. Se nedanstående länkar till de inlägg jag redan skrivit, om ni är intresserade:




Källa: Travelstart.se

Det är kul att skriva, och ett bra sätt att få ut ny/korrekt info om Dubai ganska snabbt. Håller även på att göra en facebookprofil för det egna företaget, som jag hoppas ska ge mer uppdaterad info om resmålet och där jag även kommer använda ovanstående inlägg som lite personlig marketing för mig själv :). Ni som har facebook kommer se när jag är klar med den.

2 Comments:

Anonymous Emma said...

Hej!
Har läst dina inlägg på Travel Start. Gud vad du är duktig och rolig!!! Världen blir lite bättre med dig helt enkelt!Kram

11:04 PM  
Blogger Linda said...

tack vännen! Blogga är skoj, mindre kul med allt annat som ska göras närmsta veckorna, uppdatera hemsidan, göra utskick, skicka typ 100 mail och boka möten.....Kram

11:27 PM  

Post a Comment

<< Home