Friday, February 23, 2007

Snart avresa igen:D

Snart ska jag ut och resa igen!!Finns ingen bättre feeling än det som sagt... På måndag flyger jag via Amsterdam för en tripp på ca 2v ner till UAE som inkluderar både Ruwais, Abu Dhabi och i slutändan återser jag även Dubai! Hur roligt som helst blir det. Och måndagen kan inte komma fort nog om ni frågar mig. Bor som sagt en rätt så trevlig ingenjör där nere i öknen som jag ser fram emot att se igen. Mycket. Ska även försöka klämma in en förhandling m företaget som erbjudit mig jobb fast med för dålig lön osv när jag är nere i "Dubban" i slutet. Samt kanske fika med trevliga Dubai-Henrik om det hinns med!

Har försökt att speedskriva klart mitt examensarbete under sista veckan av denna anledning, vilket tyvärr bara gått sådär. Vill ju gärna sola och bada och hänga på fina hotellet på dagarna, mycket hellre än att knattra på datorn och skriva om tråkiga metoder och intervjusvar...Dessutom har jag inte fått in så många svar från intervjupersonerna på resebyråer i Sverige heller. Hittills. Undrar varför VD:arna inte prioriterar ett JÄTTEKUL skolarbete från Turismakademien framför sina andra uppgifter? Verkligen märkligt :D. Har även råkat ut för lite förkylningsbesvär under veckan vilket inte uppskattas av undertecknad. Alls. Måste sluta snörvla innan måndag. Apselut. Men oavsett tillstånd, resa ska jag. Vilket gör mig lycklig. Som vanligt. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home