Sunday, July 22, 2007

Påskrivet!

Idag har jag äntligen fått mitt jobbkontrakt signat av Mdn på Sunflower Tours! Med villkoret om 5 dagar/v inskrivet efter första månaden också som vi avtalade. Väldigt skönt. Däremot kommer som sagt verifieringen av universitetsbetygen (som ingen heller riktigt verkar veta hur den måste göras) antagligen att ta tid, vilket ju är lite irriterande för det slutgiltiga residence tillståndet. Men jag får börja jobba snart iaf vilket känns som det viktigaste! MDn ska ta kontraktet t labourfolket imorgon (vilket ju iof i realtid kan betyda nån dag den här veckan förhoppningsvis) och sen ska företagets driver få köra runt mig t sjukhusen osv för att göra hälsokoll och få ett health card och labour card och alla andra cards och saker man måste ha osv. Mitt kontrakt är iaf fr 1 aug men ev kan jag få börja lite tidigare och få lön då med. Och jag får en bil med bensin allowance varje månad också. Vore dock bra om jag fick veta rätt snart NÄR jag får den bilen, eftersom jag troligtvis blir av m Johans bil efter kommande helg. Men men, det vore ju för mycket att begära att få reda på alla frågor på en enda dag :). Glad är jag iaf, att saker går LITE framåt åtminstone....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home