Saturday, April 05, 2008

New Addictions

Jag har lite nya addictions i Dubai. Grymma är dom. Åtminstone när man som jag i nuläget saknar en del svenskt godis och sånt...:)
Som Ferrero rocher ni vet. Men med kokos, vit choklad och smaskig nöt i. Grymma. Synd dom släpper kokosflingor överallt bara. Speciellt i bilen. Mycket sympatiskt också att de kan köpas i ett litet 3-pack för akuta godissug.

Dessa chips är helt outstanding har jag märkt på sistone. Som såna man får på restaurang. Jag äter dem utan dip eller nåt till. Godare än pringles. Och alla andra torra chips sorter som finns här nere. En påse tar inte länge att konsumera. Alls.

Kanske inte en ny addiction men vill återigen poängtera att jag inte för mitt liv förstår varför den inte fått genomslagskraft hemma. Dvs säljs i vanliga glassdiskar per kula som här. Helt obegripligt är det.


För att ni inte ska tro att jag håller på att äta upp mig till en ballong på dagarna. Jag har återfunnit lusten att träna och eftersom ryggen är bättre nu så har jag även lyckats få in mina eftersträvade 3 träningspass per vecka sista veckorna. Känns jätteskönt. Fitness First som jag har kort på är dessutom det fräschaste och finaste gym jag nånsin haft medlemskort på. Förutom att det luktar indier i omklädningsrummen ibland och på vissa av passen då :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Va skönt att ryggen känns bättre :)
Härligt med utekvällar i blomstrig trädgård. Ungefär som här då;p
KRAMAR Anna W

2:34 AM  

Post a Comment

<< Home