Monday, March 24, 2008

När och Fjärran

I nr 2/2008 av resetidningen När och Fjärran hittar ni en bra artikel om Dubai av Linda Isacsson, fr tv4 ni vet. Som jag och Johan tog hand om under hennes och sambon Jacobs besök i november med väldigt kort varsel. Positivt vinklad för en gångs skull om Dubai, vilket var kul att se. Dessutom är yours truly omnämnd på bra sätt i artikeln, med namn och allt :). Visserligen har jag inte min grå toyota corolla kvar nu eftersom det var en företagsbil, men ändå....it's still me. Jag trodde dessutom det var bild på mig och min bil men så var icke fallet. Tyvärr. Men om ni kollar på bilden av kamelritten (tagen vid Sunflowers desert camp vid en egen arrangerad grym utflykt) så skymtar ni mig längst bak i kameltåget. Bakom Johan dock som syns väldigt tydligt. Fuskigt :). Men han körde iof pradon ut i öknen samt inne i Dubai också med Linda och Jacob så lite credit ska han ju också ha...:).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home