Saturday, March 01, 2008

Sömnbrist

Jag är så trött så trött så trött. Sömnen har inte direkt varit jättebra sista veckan pga allt jobbigt tänkande och orolighet och nu känns det i varje nerv i kroppen hur sliten jag är. Och hur mycket jag behöver semester. Därför blev det en väldigt soft helg i den bemärkelse att både Johan och jag var alldeles uttröttade och totalt slut båda två. Somnade t ex kl 23 på torsdagen, sov till 10 på fredan. Gjorde lite halvhjärtade försök att aktivera oss med bl a solning i trädgården och genom trevlig drink m Henrik på 360 på e.m. Sen hem t villan och däckade igen kl 21.15 och sov till kl 08.30 på lördan. Och vaknade trött. Och jag är fortf helt slut. Så det känns som om kroppen bara säger ifrån att jag inte ska göra nåt annat än sova mera. Och mera. Och mera. Skulle kunna sova i en vecka i sträck känns det som. Och helst inte sticka ut huvet från täcket överhuvudtaget. Vi ska iaf troligtvis boka resa till mitten på kommande veckan, till mitt älskade Marocko. Jag längtar så jag dör tills vi reser. Av massa anledningar. Men mest för att jag behöver komma bort. Bort och tänka bra tankar. Positiva sådana. Det behövs. Och i underbara Marrakech hoppas jag de infinner sig. Tillsammans med en drömlös sömn och att vakna pigg. Det vore heaven. Men nu måste jag nog gå och lägga mig. Igen. Godnatt. ZZZZZZZ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home