Monday, March 12, 2007

Håll tummarna tack!

I need help. Lots of help. Jag har lägenhetsvisning i veckan ute i Jakobsberg nära Stockholm (eller faktiskt i söndags och idag, måndag kväll). Igår kom bara 4 personer och tittade på min jättefint pyntade lilla etta eftersom det såklart var underbart vårväder här i Stockholm då hela dagen och folk väl ville vara ute.... Idag är det kallare och gråare ute. Bra. Hehe. Kommer det inte fler idag så kanske jag måste ha en till visning i helgen. Kan ni vara så snälla och hålla alla era tummar jättehårt för lite fler spekulanter (är ju svårare att trissa upp priset i en budgivning med bara ett par stycken intresserade liksom.....) så jag kan få försäljningen klart inom kort och sen få ut lite trevliga pengar på mitt konto, vilket är väldigt välbehövligt just nu. Tack på förhand!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home