Sunday, August 19, 2007

Dagens utsikt

Ibland slår det en. Så man häpnar. Dvs hur vackert havet är här. Och nära. Som idag på takterrassen på Sheraton Jumeirah under min site inspection som det så fint heter. Alldeles väldigt jättetrevlig vy får jag säga. Trevligt hotell överhuvudtaget dessutom. Jag kan bo där. När som helst faktiskt.

ps. Det syns inte på bilden att det var 49 grader varmt kl 09.30. Med luftfuktighet som heter megaduga. Eller att jag hade svart kostym m långärmad lila skjorta under. Pust. Can't wait until October som sagt....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej tjejen! jag kan också bo där men bara om du betalar hotellfrukosten, den ryms säkert inte i min kassa när jag kommer under julen. Kram från mamma (som har första lediga fredagen för att plugga).

12:56 AM  

Post a Comment

<< Home