Tuesday, August 14, 2007

My ride!


Såhär ser den ut. Min ljusblå lilla Toyota ecco som jag ska ratta runt stan under veckorna och som ingår i kontraktet från mitt jobb. Söt liten sak. Kommer sakna Johans ultramoderna Prado efter helgen som kommer dock. Min lilla bil har ingen cdspelare, inga automatiska fönster eller dörrlås. Det är lite synd. Tur den har A/C iaf. Men den kommer nog funka alldeles utmärkt för att köra runt till massa hotell gissar jag på. Märkligt vara så nära marken igen när man kör, vant mig vid att liksom se ner på de flesta bilarna från Johans större variant. Skumt. Och väldans tur jag inte använde den första eftermiddagen jag fick den, dvs samma dag som jag vandaliserade Lexusen. Hade ju varit lagom roligt komma efter 2 timmars hyrtid typ och säga att man parkerat på en indisk dam och bucklat henne...... :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoppas ditt företag har en bra bilförsäkring, för säkerhets skull så att säga. Man kan ju aldrig vara säker på att inte bli påkörd av någon annan...eller hur Johan?

2:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej igen tjejen jag tycker du är modig som kör därnere med ditt nya körkort jag undrar om jag skulle våga mig på det även med den söta lilla toyotan och mitt 36-årigt årigt gamla körkort kram från mamma

1:42 PM  

Post a Comment

<< Home