Monday, October 08, 2007

Shangri Love


Jag är en lycklig tjej. För jag har världens underbaraste pojkvän. Så det så. En sån pojkvän som bokar en surprise weekend på fantastiska nyöppnade Shangri La hotel i Abu Dhabi när jag fyller år t ex. Vilket var alldeles alldeles underbart precis som dom säger i askungen. Underbart poolområde med en infinitypool ut mot nya gigantmoskeen i Abu Dhabi, god kinesmat, champagne och choklad på fina rummet med marmorbadrum, och massa omtanke och kärlek inblandat överallt. Så jag blev alldeles rörd. Dessutom en stor balkong m havsutsikt! Behöver inte sägas mer än att det var en helt ubergrym helg på alla sätt och vis. Dom hade t o m chokladfontän m jordgubbar på frukostbuffén! Det är många pluspoäng för sånt såklart som ni förstår. Och på tal om vad man vill framhålla för saker i kvaliteten på hotellet så ringde de t o m upp till rummet och kollade om allt var i ordning, trevligt initiativ. Plus 4 superstora kuddar i sängen. Vi tog en hel del bilder på både rummet och omgivningen men eftersom det tar typ hur många evigheter som helst att ladda upp dom så blir det bara några här. Får lägga in fler på resedagbokens fotoalbum senare. Men ni kan iaf vara lite avundsjuka på mig. Jag är nästan det på mig själv också :). Tack tack till Johan för en alldeles underbar sago födelsedagshelg!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home