Monday, March 19, 2007

Life is good!


Livet är riktigt riktigt underbart just nu! Sådär härligt bubbligt, förväntansfullt, spännande och som att allt går på räls och inget kan gå fel! Och man går omkring och ler liksom hela tiden. Det är inte många gånger på sista åren som jag känt så vill jag poängtera med alla motgångar på en del områden. Men desto mer underbart att få ha det så nu då! Anledningarna till lyckan just nu är många. Men några sticker ut lite mer än de andra såklart. Som min underbara och trevliga ingenjör som bidrar med en hel del av feel good känslan. Och att vi ses igen över en kul kommande helg i GBG och Stockholm. Och att jag är klar m skolan. Och att det löste sig med praktik i Karibien i några veckor (hur härligt verkar det inte att åka dit, drar runt 17 april) Och att jag nu sålt min lgh och kommer kunna betala av en del saker jag haft liggande, och även få ett bra startkapital i Dubai senare i sommar. Och att jag kommer ha några trevliga lediga veckor med familj och vänner innan jag ev flyttar söderöver i sommar. Som sagt, flera anledningar. Men summa summarum är i alla fall att jag verkligen mår så otroligt bra just nu. På alla plan. Om jag bara får ett nytt bättre jobberbj i Dubai inom kort så är allt nästan helt overkligt grymt. Härligt! Fortsätt så tack! :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home